Hogyan lehet egészséges és egyben játékos teret teremteni az iskolások számára? | Minden a bútorgyártáshoz.
Árukészlet elrejtése Áruválaszték
Hogyan lehet egészséges és egyben játékos teret teremteni az iskolások számára?

Hogyan lehet egészséges és egyben játékos teret teremteni az iskolások számára?

Hogyan lehet egészséges és egyben játékos teret teremteni az iskolások számára?
A távoktatás egy olyan probléma, amivel a legtöbb háztartás szembesül most. A diákok egyik napról a másikra lecserélték az iskolapadokat arra az otthoni környezetre, amelyben a legtöbb időt töltik. Ezért fontos olyan környezet megteremtése, amelyben a tanuló nem csak ellazul, hanem képes ellátni tanulmányi feladatait is.

A tanulószoba megfelelő kialakítása kihívást jelent, hiszen az összes olyan tevékenységet ötvözni kell benne, amelyekhez a felnőttek nappalival, dolgozószobával és hálószobával is rendelkeznek. Ezért, ha a hely engedi érdemes elkülöníteni egy külön részt az alváshoz és a pihenéshez, egy másik részt a munkához, mint az iskolai feladatokhoz és egy harmadik részt a játékhoz. A munkaterületen az íróasztal elsőbbséget élvez. A régi aranyszabály, hogy érdemes az asztalt ablak alá tenni már nem aktuális többé. Ma a gyerekek és a fiatalok számítógépet, laptopot használnak iskolai feladataikhoz és a szórakozáshoz egyaránt. Nem megfelelő, ha a képernyőt közvetlenül hátulról világítják meg, ezáltal az sem, ha az asztal az ablak alatt van elhelyezve. Az asztalnak stabil lábakra van szüksége (vannak elektromosan állítható lábazatok is, mellyel beállíthatjuk a tökéletes magasságot, és a gyermek növekedésével az asztal magasságát is hozzá tudjuk állítani), és minden gyermek biztosan értékelni fogja az asztal elektromos csatlakozóit.

Gyerekszoba távoktatás

A serdülők számára kialakított belső tér kialakításakor a legfontosabb, hogy bevonjuk őket a tervezésbe. Körülbelül 10 éves kortól kezdve a gyerekeknek véleményük van arról, hogy mit szeretnek, és milyen legyen a kialakítás. Már megvannak a kedvenc színeik, és a lakberendező megfelelő vezetésével eldönthetik, milyen anyagot szeretnének a szobájukban. Egy interjú a tanulóval az elképzeléseiről, hogy milyen legyen egy helyiség háromszorosan megtérülő befektetés. Először a diák elégedettségében nyilvánul meg, aki képes lesz pihenni és ellátni a feladatokat ugyanabban a szobában. Másodszor, felelősségteljesebben viselkedik a szoba berendezésével és a benne lévő renddel szemben, harmadszor izgalmas folyamat lehet a diák saját identitásának és személyes fejlődésének felfedezése.